2September

Fredagkväll och jag sitter framför datan , men det är inte så sorgligt som de låter. Inväntar bara Sara Olsson som ska sluta jobba och sen ska vi bege oss ut på äventyr! Riktigt roligt får ja hoppas!
Gårdagen bestod i allafall utav först inventering i konsum och sen gick flyttbussen till Värnamo där ja inredde mitt lilla kryp in på 22 Kvadrat! Ni förstår de är inte stort, knappt så att ja får plats med en säng och en soffa. Men tyckte ändå att ja lyckades möblera väldigt bra och tror de kommer bli jättebra, känns redan som att ja kommer trivas där för alla människor är så himlans trevliga så tror de kommer bli riktigt bra . Så på Söndag sätter jag mig på tåget för att åka till Värnamo och spendera första natten i lägenheten , tss. vad nervöst de kommer vara .. men de blir nog bra!
Imorgon blir de i allafall folkrace med Angelica och sen får vi se vad kvällen erbjuder. Tror de lutar mot utgång men man vet aldrig..
Idag har jag spenderat dagen tillsammans med Sara Olsson på stan och sen blev de en långlunch fika med Sara Persson , riktigt trevligt må jag säga! :)
Nehe nu ska ja fixa mig lite innan de bär av till Sara som snart är hemma, ha de bra alla där ute!
Pusspuss
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0