12 September

Oj nu har redan en vecka gått sen jag skrev sist. Men har inte riktigt haft tid att sitta framför datan . Förra Tisdagen bestod av skola och sen begav jag mig hem till Oskarshamn där jag umgicks med Sara  Onsdagen blev de en lugn dag och sen Sara , samma sak torsdag och Fredag . Eller min Fredagskväll bestod av att bara vara hemma och ta de lugnt. I lördags blev de lite spontan fest med mina älskade vänner ! Mycket lyckat, efter de blev de kräftfiske och söndagen bestod av att Sova och sen umgicks jag lite med Sara samtidigt som jag fixade sakerna för idag.  Så i morse satte jag mig i bilen för att bege mig mot Värnamo där jag började skolan kl 13.00. De blev en 4 timmars lång föreläsning om byggprocessen , i morgon får vi våra datorer och då ska vi även börja rita våra 3D hus på datan . Riktigt kul faktiskt! 

Så nu sitter jag här i soffan efter att ja lagat lite mat och varit ute och sprungit / gått i regnet. Så nu blir de en dusch och sen skriva rent mina anteckningar samtidigt som ja kikar på Idol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0