Torsdag

Just nu hinner man inte med att sitta vid datan, det har varit fullt upp hela tiden men jag kanner att vi sett hela London och upplevt nastan allt. Igar bar de upp i London Eye sa nu tror jag att jag overvunnit min hojdskrack.

Idag har vi varit och gatt omkring lite. Bara tagit de lugnt och strosat pa stan en sista gang med Anette Och Gunnel i och med att dem lamnar oss har sjalva i morgon sa vi ska klara oss en hel vecka. men de tror ja ska ga riktigt bra!

Vi trivs toppen pa praktiken och allt flyter pa jatte bra. I morgon ar de sista dagen for denna vecka och det kanns att vi borjar komma in i de lite. Jag langat tills ja far lagga upp alla mina bilder ja tagit och komma hem och beratta om mina fantastiska upplevelser. just nu kanns de som att man lever i en helt annan varld och att man inte ar i verkligheten. Jag trivs till tusen men saknar alla dar hemma otroligt mycket !!

Hoppas ni har de bra dar hemma !

Bye Bye

From Sara and Amanda! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0