Tisdag 24 Maj

Idag ar det inte vilken dag som helst, idag ar det min alsklings fodelsedag ! jag hoppas att han har haft en toppen dag och att vi kan fira den lite mer i morgon nar jag forhoppningsvis kommer hem!

Vi har haft en toppentid i london men nu langtar man bara hem nar allt strular och man inte riktigt vet hur och nar man kommer hem,. Sa ikvall beger vi oss till flygplatsen for att sitta dar i natt och vanta pa att fa ta forsta planet hem i morgon bitti,. sa forhoppningsvis sa landar vi i sverige pa morgonen. Men men det far atersta och se. Snart ska vi bege oss mot taxin som jka ta oss till tunnelbana och sen taget ut till flygplatsemn.

Jag tankte att nar ja kommer hem ska ja skriva en utvardering av hur det har varit har nere och aven lagga upp bilder sa far ni se pa vara london aventyr. Hoppas att alla har de bra hemma.

Manga pussar

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0