Lordag

God kvell alla fina vanner.
Sitter just nu pa hotellet och ar allmant seg. Idag har vi
traffat Amandas kusin och bara strosat runt i London.
Nu ligger Amanda och sover och jag sitter har for ja kan inte riktigt sova an.

Jag langtar verkligen tills pa Mandag sa att tiden kan ga fort och jag kan fa komma hem till
alla fina manniskor for jag saknar dem nagot otroligt.
Imorgon blir det en heldag pa hotellet, tror vi ska sova och kika pa film och ha en allmant lugn dag
vi ska aven jobba med varat praktikarbete.

London ar en fantastisk stad men man blir valdigt trott av allt stress, och av alla manniskor overallt.
Sa ar anda glad att jag bor dar jag bor. Ska forsoka fa med mig min pojkvan och kanske mina foraldrar hit nagon gang sa att dem kan fa uppleva allt de fantastiska som jag har fatt gora.



Nar man ar ifran dem personer som man har runt omkring sig sa marker man verkligen vilka man alskar som mest och saknar. Man marker aven vilka som alskar och saknar en tillbaka

Have a nice day and take care.

Love from Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0