2 Maj


JAA!! Idag har mina kort kommit hem och vid kl 6 får ja åka och hämta dem så nu sitter jag bara och väntar på att få åka och hämta dem så ska ja sitta och pilla med dem hela kvällen, så himlans roligt.

Idag har jag spenderat min dag först i konsum från kl 6 till halv 10, sen begav ja mig hem en sväng innnan jag åkte till skolan och jobbade med projektarbetet. Så kom hem för undefär 40 minuter sedan. Det har gått riktigt bra idag och vi har kommit jätte långt, vi är snart klara och det känns väldigt bra, för idag när vi började prata så kom vi på hur nära studenten verkligen är nu och om en månad och 8 dagar så springer vi ut. De är helt otroligt vad tiden går fort när man har roligt.

Min helg har bestått av fredagsmys hos Alexanders farfar med pizza mys och mycket prat. På lördagen blev de att tvätta lite sen till alex farfar igen där de blev ogräsrensning och gräsklippning. Efter de blev det en sväng till Fårbo innan det var dax att börja fixa sig inför kvällen. Kvällen bjöd på en mysig kväll hos Henrik och Karolina där de va mycket god mat, skratt och dricka. Sedan vidare mot Big Bang där jag träffade dem andra fina vännerna och dansade till Fake!
Igår som alltså va söndag va man seg som vanligt och dagen bestod av filmtitt och bara slapp. Men på eftermiddagen blev det Kalas för Kusin som fyller 18år idag, GRATTIS till han !
Sen blev det att stanna hos mamma och pappa i Fårbo och sova där över natten, så nu sitter jag äntligen hemma i vårat lilla kryp in och njuter av tystnaden.

Nej nu ska ja fixa lite innan jag ska åka och handla till maten, idag blir det färsfylld limpa med SALLAD !! MUMS!
Självklart ska ja hämta mina kort också!

Ha det Så bra


SARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0