26 Mars

Världen är upp och ner !!

Jag kan ju börja med att berätta att några saker har hänt och dem har verkligen ändrat min uppfattning om vissa personer... Men jag har lagt allt bakom mig men jag undrar bara en sak, varför? Men det kan jag aldrig få svar på för personen i fråga är så omogen att man inte ens kan svara eller be om ursäkt!! Blir så trött..

Idag är allt annat väldigt bra, jag njuter av att vara ledig och inte ha massa måsten, ikväll blir det mys framför projektron med min älskade pojkvän! Just nu tvättar jag även en del så att jag får lite rena kläder till veckan. Tänkte även sätta mig och jobba lite med mitt skolarbete så här på en lördag. Men skönt när det sen  är klart.
Imorgon fyller Alexanders plastpappa år så då blir det att fira honom lite, funderar faktiskt på att baka han en tårta bara för att jag tycker om honom. Men jag har inte bestämt mig än.

Igår fick jag även svar från en utav personerna som hyr ut sin lägenhet, så vi får se om det blir en kik nu i veckan. För jag vill så gärna flytta, men jag vill ju inte byta ner mig så lite fint måste det faktiskt vara! :)

Ha det så bra!

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0