18 Mars

Attans så frånvarande jag har varit, men jag prioriterar olika saker här i livet och bloggen har tyvärr kommit sist. Men nu sitter jag här hemma hos min kära familj och testar min lillebrors nya dator så då fick de bli ett inlägg. När jag testar denna så blir jag så sugen på att skaffa en ny dator.

Jag kan säga så att mitt liv är på topp just nu och jag känner att något nytt håller på att hända i mitt liv och jag hoppas de är positivt. Jag har även upplevt saker som jag aldrig gjort innan, jag har exempelvis varit utomlands till ett sol ställe för första gången. Det var den bästa veckan på länge! och jag längtar tillbaka till solen och värmen. Jag har även kommit på vad ja ska göra efter studenten, hoppas bara jag kommer in.  Jag beger mig till london i två veckor i maj och det ska bli super kul. Jag och Amanda beger oss dit för utmaningar!

Nu ska jag ta och försöka ändra min bloggs utseende så att ja kanske blir lite sugen att skriva igen. För jag har faktiskt saknat de!



Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0