27 Juni

Ja vad ska ja säga, tiden räcker inte till. Inte till sånt som man vill i allafall, för vissa saker går automatiskt före. Jag vill börja med att tacka alla som gjorde min midsommarhelg till den bästa på länge! Midsommarafton spenderades först hemma hos mamma där de va god midsommarfrukost och mys, sen blev de Gräddglass och JORDGUBBAR!! Efter de blev de att åka hem och göra sig i ordning för att sedan bege sig ut till Gröndahl, Där de va massa trevliga människor , god mat och dricka. De blev även lite kubbspel och dans!

På Lördagen blev de en lugn dag till kl 14.00 sen va de bara att klä på sig klänning och Locka håret igen för yttliggare party. Då bar de av ut till Klintemåla där Karolina fyllde 21år . Där blev de mumsiga piroger, tårta och kakor som Karolina själv hade gjort! Efter de blev de lite dryck och trevligt sällskap och en vidare färd mot Solstadström där de bjöds på dans, korv och skratt! Tack för kvällen mina damer och herrer. Vill helst tacka Agneta, Marianne och Sussanna! ♥
Efter en natt i Solstadström gick taxin tillbaka till Klinemåla där de blev mys i sjöboden och sedan korvkokning och småprat ända in på småtimmarna. Efter de blev de att krypa ner på luftmaddrassen och tillbringa natten där nere. MYS!! På morgonen blev de frallfrukost och efter de så åkte vi vattenskoter. Härligt.

Jag har trivts som fisken i vattnet denna helg och ja är glad över att ni har blivit mina nära vänner! ♥

Nu blir de att fortsätta jobba lite så att ja kan åka hem någongång. Ha det toppen bra!    

Yvonne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0