Godmorgon!

Att få vara ledig är inte alls så bra ibland, för i morse när ja skulle stiga upp till jobbet så va de mycket svårare än vanligt. Men bara att ta sig i kragen och gå upp, fast att bästa pojkvännen ligger kvar och sover. Fast skönt att veta att ja bara jobbar denna vecka med sen är de en halv veckas ledigt. Skönt!

Min vecka har jag spenderat på skara sommarland och i Huddiksvall, Mysmys. Min mini semster bjöds på många karusellåk, poolbad mitt i nätterna, shopping och massa god mat.

Så idag börjar mitt vanliga liv igen, men kycklingsallad utan dressing och utan pasta till lunch. I eftermiddag blir de att gå och kika på en surfplatta med Alex, får se om ja köper någon. men är himlans sugen.

Neheepp nu ska ja ta tag i jobbet, ha de bra

Sara 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0