7Juli

Godmorgon!

Kom precis till jobbet och det är ett under att jag inte hamnade i något dike påvägen hit för så trött ja är idag så finns de inte mycket som kan hålla mig vaken, men hög musik och sjunga med i varje låt. Sitter just nu och håller på och somna i min datastol. Får gå ut och ta mig lite kaffe och rycka upp mig för har ju hela dagen framför mig.

Idag efter jobbet blir de hem och vänta på att Alexander ska komma hem sen blir de ensväng till maxi för att inhandla de som ska inhandlas tills i morgon och sen blir det troligtvis en golfrunda också. vi kanske även hinner med och ta en sväng till påskallavik. Men vi får se hur effektiva vi är och vad vi vill göra.

Nej nu tillbaka till arbetet och kaffet.
Ha det toppen

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0