29Juli

Idag är de äntligen fredag och veckan har gått superfort, och den blev inte riktigt som ja tänkt mig. För i måndags hade ja tänkt att ja skulle ut och springa, men de blev tyvärr inte så. Och istället blev de spelkväll hos Jessika och  Micke med mamma och pappa. Riktigt roligt. sent blev de också så tog ledigt från jobbet på tisdagen. På tisdagen sen bar de av till västervik med mamma och lillasyster för att bara strosa runt och handla lite. På kvällen blev de i allafall en springtur men slutade med att ja fick feber när ja kom hem så tisdagnatten va inte alls rolig, frös och svettades, frös och svettades. Ja så höll de på hela natten. Då blev de att ligga hemma och frysa och svettas hela onsdagen, då ja kollade igen en hel säsong av fyra bröllop som va jättebra! Så 16timmar framför tvn blev de på onsdagen. Torsdagen alltså igår blev de att vara hemma för va fortfarande seg i huvudet och hade så ont i mina leder, i och med att när ja får feber så sätter de sig i lederna. På eftermiddagen blev de att kika på några avsnitt av Leila bakar ifrankrike. så blev att baka Woopies , riktigt goda fatiskt, och efter de blev de att göra plankstek tillsammans med pappa för att ha en mysdag med familjen. Sen va de bara att hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen för att bege mig till jobbet idag på morgonen. Så sitter här nu och ska snart äta lunch, sen ska ja försöka stå ut ett par timmar till för har så ont i ryggen , kan inte stå eller sitta innan ja beger mig hem för att möta alexander som äntligen har kommit hem efter en veckas äventyr både i Sverige och Norge.

Där har ni fått en uppdatering över min vecka, nu är de även bokat och klart och i oktober åker min älskade familj och sambo och ja till Spanien för att vara ett par dagar! SKÖNT!!

Ha de toppenbra!

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0