11Juli

Måndag Morgon, varför är den alltid värst. Helt död när ja skulle gå upp imorse och helt död nu när ja sitter framför datan på jobbet. Snart blir de i allafall lite Lunch med min kära far och sedan återgå till arbetet ett par timmar innan jag får åka hem till min kära Sambo som har Semester. De va inte alls kul att gå upp och att han låg kvar, de brukar ju vara tvärt om.
Men får försöka stå ut denna vecka för nästa vecka har jag semster och det ska bli så otroligt skönt.

Får även passa på att tacka alla fina människor som gjorde Latitud helgen riktigt rolig! Nu jobb vecka och så kör vi marknadsfest i Kristdala på Fredag, då är hela glatta gänget samlat plus några till! ♥

Ha det toppenbra!

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0