29 Augusti

Jaha då va man uppe med tuppen idag för att göra sig redo för en tripp till Kalmar med lilla mamma, idag går bilen mot Ikea för att inhandla de som saknas till min lilla lya som jag ska flytta in i nu till veckan. Eller ja, jag flyttar alla mina saker i veckan men sen tar ja tåget på söndag för att sen skolan börjar på Måndag. 
Helgen har varit toppenbra, i Fredags blev de att först gå med mamma en sväng på stan och sedan möta upp Emelie och Albina för en liten lunch , mycket trevligt! Sen vidare till Ida Jonsson där jag visst råkade stanna hela natten, vi åt god mat , pratade och sjöng massvis. Sen tittade även Sara in och hon blev även fast hos oss och hade en mysig Fredagkväll! Sen Lördagen va de bara att gå upp , sara , jag och ida tog en sväng in till stan innan jag sedan for hemmåt för att börja göra mig i ordning. Sen åkte ja till Sara där de blev fix och trix innan vi begav oss på Cykel till Petra för Sexparty. Riktigt roligt! Sen begav vi oss in till Standen för partajj. Kvällen va superlyckad men mådde inte alls så bra igår. Så igår blev de en slappdag för hela slanten, mc donalds till frukost, eller ja de enda ja åt på hela dagen. Sen hem till mig för att bara checka läget och sen vidare till Sara för en myskväll! riktigt skönt faktiskt. 

Och nu sitter ja här helt klar för att åka iväg så väntar bara på att mamma ska sluta jobbet .

Ha de super bra!

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0