20 Augusti

Idag vankas de kalas i fårbo för nästan hela tjocka familjen. Förutom mig , Emil och Vincent. Så halva familjen i allafall.
Nu känns de som att ja börjar komma iordning med mina saker, fast har fortfarande massa saker kvar som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av. Men nu får de vänta en stund för vet inte om jag flyttar snart igen. Bestämmer mig på Måndag om jag tar flyttlasset tilll Värnamo för att plugga lite. Vi får se hur det känns efter mötet.

Igår blev de först en riktigt slappdag på jobbet , sen åkte ja hem och la mig och sov en liten stund på sängen innan det bar av till Maxi med hela familjen. Efter de blev de bara att slappa här hemma och så kom Sara förbi en sväng så vi tittade på film och pratade skit! MYS ♥

Underbara du,

Ikväll blir de som sagt kalas och sen får vi se vad jag hittar på. 

Ha det så bra!!

Sara

Lever i en värld just nu som ja ibland inte kan re ut, allt känns så främmande.
 Ja tar en dag i taget och får se vart timmarna för mig.
Men ändå kan jag inte klaga för jag mår så bra och jag
känner att jag får bara vara för mig själv.
Ibland funderar ja på om ja gjorde de rätta men just nu har ja
inte kommit fram till något annat än att ja mår bra och är lycklig med
de ja har just nu! Men visst finns du i mina tankar men inte på
samma sätt som år 2006. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0