29 April


Gud vilken underbar Fredag det har varit än så länge, vaknade när jag själv ville och hade en lugn morgon bara för mig själv, efter de begav jag mig till Maxi med mamma och handlade lite efter de så åkte vi hem till lilla fårbo där jag sitter nu. Vi har gått en långpromenad och suttit i solen och bara tagit de lugnt. Så nu gör de ingenting som det händer något ikväll och i morgon. Ikväll blir det att åka till Alexanders farfar och hjälpa han att klippa gräset, självklart ska vi äta något gott också!

Nu ska ja fixa lite innan Alexander kommer och hämtar mig,

Ha det bra !

Sara




Fick lite sommarkänsla idag, bilden är dålig men jag minns
alla minnen runt bilden och dem är fantastiska! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0