28 April

Jag kan inte säga annat än att jag njuter av mitt påsklov, jag gör inte många knop mer än vad jag behöver och jag tänker bara på mig själv. Så oerhört skönt.

Idag är det Torsdag och den har bestått utav att jag har varit ute och gått en sväng i skogen, Amanda red och jag gick brevid sen har ja ätit lite lunch, och så har jag äntligen kommit igång med att framkalla alla mina tusen bilder jag har. Så nu har jag skickat iväg 213 kort på framkallning och har redan fixat en ny mapp som ska skickas iväg nästa vecka när dem andra kommit hem. Nu blir det till att ordna lite middag till min älskade sambo, sen ska jag bege mig ut på golfbanan och gå yttliggare några kilometer.
Jag har kommit på en rätt konstig sak men de är ju jag.. :P

Jag älskar när man ser resultat på saker och ting, nästan vad de än gäller. Ex när man städar, mycket roligare att städa när de verkligen syns att man gjort något, eller när man klipper sig eller när man går ner i vikt. Så ja har kommit på att göra lite drastiska saker så att det verkligen syns när man gjort något för ja har inte ett så stort öga för smådetaljer.

Har även glömt att säga att nu är det inte en ljushårig som sitter bakom data skärmen utan nu är det en brunhårig och ännu mer brunhårig ska hon bli.

Det känns verkligen att allt börjar närma sig, balen, stundenten, london resan, jobbet i sommar. Ja allt som man har sett fram emot. Och tiden verkar inte sakta in heller så de blir väl att ta med sig kameran nu ett par veckor fram över för att kunna göra dessa minnen livslånga istället för bara några timmar eller veckor.
Någonting som känns väldigt skönt är att jag är klar med allt till balen och studenten, de enda ja har kvar är att bjuda in alla gäster till kalaset. Men de får ja ta tag i någon dag.

Ha det bra

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0