27 April

Tänkte bara slänga in ett kort inlägg innan jag beger mig för att hämta min kära mamma på jobbet så att vi sedan ska titta på lite skor och färga mitt hår. För det behövs verkligen, sen ska vi även åka en sväng till kristdala och lämna min kära lillebror som ska åka till farmor ett par dagar. Ikväll blir det att  planera studenten de sista och se till att allt är fixat.

Kan inte fatta att tiden går så fort, snart står man där och har tagit studenten, och vad ska man göra efter? Jag får ångest när jag tänker på hösten. Men hoppas det löser sig.

Nehe nu ska jag fixa mig lite innan jag ska bege mig iväg en sväng.

Hade så bra!

Sara


Underbara du,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0