26 April

Sikken härlig dag idag, jag känner mig så flitig. Började dagen med en rask
morgonpromenad vid kl tio över sju sen hem för att äta lite gröt.
Startade datan och började skriva mitt projekt, sedan har ja hoppat mellan alla
rummen här hemma och pillat och plockat.
Har varit ute två runder med bara massa papper och kartonger.

Nu har jag precis avnjutit en god lunch som blev kyckling och nudelwook. Riktigt gott!
Det är de värsta när man äter att man blir så trött efteråt. Nu har all energi glidit ur
mig men ja hoppas den kommer tillbaka snart.
För jag har en lång lista som väntar innan jag är klar för idag.
Jag har kvar att sortera tvätten, handla, bädda rent, diska, vattna blommorna och rensa avloppet. USCH!!!
men det är ett måste ibland och det är ingen som gör det åt än.

Ikväll blir det att åka på tisdagscupen med Alexander, för att titta när Daniel kör.
Ska faktiskt bli väldigt skoj!

Nej nu måste ja hoppa igång igen innan jag degar alldeles förlänge och fastnar här.

Ha det bra

Sara







du är den bästa
ingen är som du
Alexander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0