20 April

TACK NATHALIE ANDERSSON FÖR MIN FINA BLOGG!!!♥
Nu kanske jag får lite mer motivation till att skriva igen. Nu när våren är här och sommaren börjar närma sig!

Idag har jag städat för fulla muggar här hemma för inatt kommer äntligen mina föräldrar hem efter en vecka i solsken. Så vi får sova ett par timmar innan vi får gå upp för att träffa dem. 

Imorgon är det sista dagen på praktiken innan jag tar påsklov och det ska bli så otroligt skönt med lite ledighet, jag har inte bestämt än vad jag ska fylla mina dagar med men det blir troligtvis med Alexander! Kanske även en sväng till något roligt ställe där man kan fördriva lite tid. Vi får se vad påsken har att erbjuda!



JAG TRIVS SOM FISKEN I VATTNET!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0