Sitter just nu i bilen på väg hem från ...

Sitter just nu i bilen på väg hem från ullared, idag har det blivit att spendera en del pengar. Idag blev jag 2400kr fattigare men mycket saker fick jag med mig hem. En del kläder men också bra ha säker till hemmet. Men jag hann inte köpa några julsaker så jag hoppas att jag hinner åka en gång till innan jul :) jag längtar till man kommer hem och ser vad man har köpt, det blir lite som en julafton. I morgon är det studiedag och då ska jag verkligen studera. Hade tänkt jag skulle gjort lite idag men jag orkar verkligen inte. I går blev det bingolottospelande hos henke och karolina, mycket trevligt. Alexander vann faktiskt 25kr, de är ju alltid något. Jag kan skriva en liten kort lista för den som vill veta vad som ligger i bagaget i bilen och ska med mig hem, det blev- två par leggings, två t-shirts, en skjorta, strumpor, trosor, linne, smycken, tavlor, mapp, schampo, balsam, spray, lotion och mycket mycket mer. Hoppas ni har haft en bra dag. Det har jag, en tjejdag med 7 tjejer och shopping det kan inte bli bättre ;) ha det bra. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0