Nu va det verkligen länge sen jag skrev e...

Nu va det verkligen länge sen jag skrev ett litet inlägg. Jag kommer inte ens i håg mitt senaste inlägg och kan inte kolla det heller i och med att jag skriver på mobilen. Min helg har bestått av fredagsmys med familjen kroon, lördagen firade jag och min älskling 4 år, vi hade en perfekt dag. Det va en sån där härlig dag då man bara är hemma hela dagen och tar hand om varandra. Det va så mysigt så, kvällen blev det att äta gott och ändå gå och lägga sig lite skapligt. På söndagen blev det att tillbringa dagen i fårbo, jag och min kära far fixade ljudet i min lilla bullbil som ja även fick hem i fredags. De är en liten röd ful bil som jag ska ha och köra i ett tag. Den duger gott och väl. Söndagskväll bestod av plugg och en springtur tro det eller ej men jag va ute och sprang. ;) måndagen tillbringade jag hemma i fårbo hos mamma. Jag mådde nämligen inte bra, jag hade sån fruktansvärd huvudvärk på natten så på morgonen när jag väl skulle gå upp va jag så himla trött och jag va inte alls utvilad. Nu ligger jag här i sängen en tisdagskväll och har precis lagt ner böckerna på golvet och släckt lampan. Nu behöver jag verkligen sova om jag ska orka en till dag först i skolan och sen en kväll på maggans. Så nu säger jag godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0