Klockan är halv 11 och jag behöver verkl...

Klockan är halv 11 och jag behöver verkligen sova, jag har huvudvärk och mår illa. Min dag har varit bra förutom mitt arbetspass som tog slut på mig, jag känner verkligen att jag inte har jobbat på ett tag för är helt slut nu efter . Innan ja började jobba så hade jag körlektion det gick faktiskt väldigt bra och nästa gång blir det mindre landsväg. Nästa gång är på fredag , hoppas att det verkligen går bra. Nu ikväll när jag kom hem från jobbet pluggade jag matte med sara efter det gick jag och la mig i badkaret en snabbis, det va riktigt skönt att bara bli varm. Och nu precis har jag läst lite i min bok. Den är jätte bra och jag tycker verkligen att ni ska läsa den, elsas mode heter den. Imorgon blir det skola först och sen jobb. Rätt skönt med några extra timmar för pengarna behövs. Idag har jag också fått ett roligt besked om att på onsdag får jag en liten röd pärla som jag ska köra när jag slipper ha övningskörningsskylten på. Det ska bli så otroligt skönt att fylla stor. :) nu ska jag krama om min kära pojkvän så att jag får lite kärlek innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0