Idag har varit en mycket jobbig dag, börj...

Idag har varit en mycket jobbig dag, började med att det va väldigt jobbigt att gå upp, efter väntades en dag i skolan. Efter de blev det körskolan i ca 3timmar med amanda. Det ska bli så skönt när man har körkortet i handen. Fast det är ju ett tag kvar. Sen nu ikväll så har jag jobbat och stekt närmare 30 hamburgare. Usch!! Efter det blev det en snabb fika hos mormor och morfar innan jag begav mig hem för att titta på idol, lika bra som igår :) nu har jag mys i sängen framför tvn med min sjuka lillasyster brevid. Imorgon blir äntligen en normal dag då jag ska gå hem efter skolan och göra saker som jag ligger efter med denna vecka för att jag har jobbat. I morgon ska jag på möte med syon, vi ska prata om hur du är att läsa högskola på distans och vad jag ska göra med mitt liv, undra om jag blir något klokare efter detta möte. Nej nu ska jag försöka sova om inte huvudvärken tar över mitt huvud så som de känns nu har de redan gjort de och vi får se hur de slutar. Sov så gott, puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0