Idag har jag haft en riktig slappdag och d...

Idag har jag haft en riktig slappdag och det har varit riktigt skönt, jag vaknade rätt tidigt men gick inte upp förän kl va 12, efter det begav jag mig till fårbo där jag tillbringade min dag. Jag har pluggat lite och försökt att beta av lite som står på min lista. Nu känns det att man har kommit tillbaka till skolan för man känner sig jagad av små saker hela tiden. Så nu försöker ja göra klart allt så fort som möjligt för att bli av med de och inte ha allt sista minuten. I morgon blir en dag i skolan, sen blir det jobb i några timmar. Rätt skönt för man behöver verkligen pengarna så man blir glad när man får lite, de negativa är att jag får mindre tid till att plugga. För när jag kommer hem är jag inte alls så pigg för att titta ner i skolböckerna så vi får se hur de går. Ska även jobba onsdag denna vecka. Rätt skönt. Nu ska jag ta och läsa igenom anteckningarna en gång till för att kanske få in en mening i huvudet innan man somnar. Ni får ha det så bra. God natt och sov så gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0