25 September

Idag är det den 25 September och en härlig lördag kväll, sitter just nu och har precis ätit en liten bit pizza som fick bli min middag för idag. Igår blev det att tillbringa dagen i skolan vidare mot Nilssons och fika lite med Sara. Riktigt mysigt om jag får säga det själv och det var länge sen vi pratade så. Sedan blev det hem mot Fårbo för att tillbringa kvällen tillsammans med mamma och pappa. Vi åt gott och hade myspys framför tvn och IDOL! I morse kände jag mig flitig, vaknade tidigt och gick upp för att plugga. Så lite fick jag gjort men inte alls mycket. Idag har jag gått en golfrunda och sedan bara varit hemma och myst lite med min kära pojkvän. Det är sånna dagar jag tycker om när man bara kan vara hemma och ta det lugnt. Imorgon blir det att åka och köpa nya skor och sedan bara vara hemma för en härlig söndag kväll och vila upp mig inför veckan där det väntas skola med prov och utprovning av studenmössor de väntas även en hel del jobb. Ni får ha det så bra.


Sara

Jag älskar dig, men det känns som att vi glider ifrån varandra.
Jag hoppas verkligen att detta vänder och att vi hittar tillbaka till varann igen.
Nu känner jag mig ensam och står här kvar. För du är en person som har en stor
 betydelse i mitt liv och jag är så glad att jag har dig som vän.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0