IDA

Nämen nu har jag äntligen tagit tag i mittliv, och idag tänkte jag även slänga upp två bilder, den ena är för att Ida pida JONSSON fyller hela 18år i morgon och då kommer jag säkert att glömma bort att göra ett inlägg så tänkte att det var lika bra när jag ändå satt här. Den andra är bara utfyllnad för min lillasyster säger hela tiden åt mig, dinblogg innehåller bara massa text och inga bilder.så  nu tänkte ja att ja skulle slänga in två. Sitter just nu framför tvn och datan och ska snart hoppa in i duschen. Gjorde även matteprov i matematik C idag, jag blev faktiskt godkänd och tyckte de va riktigt skönt. 




GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PULLAN, HOPPAS DU FÅR EN
TOPPEN DAG OCH MASSA FINA PRESENTER OCH KÄRLEK!
På lördag blir det fest och massa bus!


En mycket bra dag och jag var på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0