22 Oktober

Underbara du,
Vilka  roliga bilder man kan hitta ibland,
ibland finner man saker som man inte tror finns kvar.
Det ger en verkligen leende på läpparna,
när man ser tillbaka på alla  minnen!

Idag är det en ny dag och nya möjligheter. Har precis
slängt i mig två kokta ägg och lite fil till frukost.
Igår spenderades kvällen hemma i soffan men även
hos Terese och Stoffe ett tag, vi hade väldigt mycket
att prata om och det var väldig troligt. 
Fick även se massa söta små kläder som hon hade köpt.
Så nu vill ja bara att den lilla krabaten ska komma ut.
Men det det är hela 6 veckor kvar.
Ikväll väntas det lite motion och bara mys, för jag orkar verkligen
inte lägga ner tid på skolan för det är förjävla tråkigt.

Nu ska jag bege mig till skolan , vi hörs.

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0