3 November

Idag är det inte många dagar kvar tills jag fyller år,
det ska bli så skönt. Året har faktiskt gått rätt sakta.
Tänk att det redan har gått ett halvt lov och det känns knappt
inte som att jag har hunnit att varva ner än.
Mitt huvud går runt och runt, tänker på allt just nu.
Idag försökte jag sova lite längre men det gick inte så bra
känner mig stressad av att sova.
I måndags var jag i Västervik med min kära familj och inhandlade
lite kläder och saker inför julen!
i tisdags var jag i kalmar en sväng med Stoffe Therese, Tim och Mathilda.
Mycket trevligt må jag säga.
På eftermiddagen bakade jag och Therese även lite bullar. Tror det blev
över 130st.
Idag har jag inte gjort allt för mycket för jag har verkligen inte orkat
och så har jag inte mått så bra. Men jah har iallafall haft körlektion och så
har jag fikat med Therese och så har jag städat hela lägenheten. Väntar även
på att Alexander ska ringa och säga att han är på väg hem från jobbet så att jag
kan börja med maten. Ikväll blir det bara att ta det lugnt, ska även plugga lite.


Jag älskar er, och jag saknar er varje dag jag inte är med er.
Ibland känner jag mig helt ensam och utanför men jag har gjort ett eget
val och ibland tror jag ändå att det är de bästa. Men ibland orkar man inte vara stor och
man vill bara krypa ner i era famnar och vara liten igen. Men livet backar inte utan
det går fortfarande framåt och det går tyvärr inte backa tiden och göra om saker som
man kanske hade velat.

Nej nu ska jag ta och laga lite mat,
Ha deet bra
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0