24 November

Idag är det prick en månad kvar till julafton. Jag vet inte varför men jag längtar faktiskt efter julen. Mitt liv just nu har varit kaos och jag har inte hunnit med de som jag ska. menmen..

Nu sitter iallafall mina fjärilar på revbenen, man kan inte säga att det inte gjorde ont. USCH!

Sitter just nu i skolan och väntar på att ha mina två sista lektioner för att sedan traska hem i detta snöoväder! Jag älskar snön så länge jag får sitta inomhus och kolla ut på de. Men inte när man behöver gå ut och vistas i de.

Idag ska jag hem och plugga, har ett prov i morgon och ett prov på fredag.  Hade även tänkt att hinna med och kanske byta lite gardiner. Vi får se hur mycket jag hinner med. Jag skulle även vilja börja julbaka nu men det får nog vänta tills helgen.

Nu ska jag gå, SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0