1 November

Jag älskar dig



Idag är det första november och klockan är ca 21 minuter över 7. Undra vad ja gör uppe så här tidigt när jag egentligen har höstlov. Jo magen pirrar och mitt huvud snurrar runt, runt, runt och mina tankar far från ena sidan till den andra. Det är så mycket som ska hända nu och jag kan verkligen inte sova.

Fredagen bestod av en mysig hemma kväll i Fårbo, Lördagen bestod av Fest hemma i lägenheten med massa trevliga människor, men synd bara att man inte va sju dagar äldre så att man hade kunnat följa med ut och avslutat kvällen med andra människor. Men istället fick jag lägga mig i sängen och längta en helg vidare. I går som alltså va söndag, bestod av att ligga i sängen till kl 1 och kolla på mysteriet på Greveholm. Faktiskt väldigt roligt för jag har aldrig sätt de. Mitt på dagen va det kalas för min kära gudson som fyllde 5. Fick även lite paket av Farmor för att ja fyller år nästa helg och hon hinner inte komma ner. Det innehöll små julsaker och pengar, Pengarna sitter fint nu när jag ska bege mig antingen till kalmar eller västervik idag jag har inte riktigt bestämt mig än. Ska även plugga för det känner jag att det behövs.

Om man skulle ta och plocka fram lite frukost och väcka dem övriga i familjen. ;)
Ha det toppen ,
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0