Solig dag,

Idag är en mycket bra dag, jag känner mig utvilad och nu vankas det helg.
Sitter i skolan nu har precis gjort ett matteprov som inte alls gick bra, förhoppningsvis får jag ett G..
idag är älsklingen i stockholm och dricker sig full medans jag ska umgås med alla mina glada vänner och ha riktigt roligt.
När vi skrivit klart projektarbete så ska vi gå till hemköp för att köpa lite chips och dipp tills ikväll ,vi ska även gå hem till mig och fixa lite. Sedan vidare mot CKZ där vi ska tillbringa kvällen med massa snoppar!!

Jag hoppas detta blir en kanon kväll som vi kommer minnas, jag har laddat systemkameran så ni får se bilder senare.

Nu ska jag ta och skriva lite på diskussionen för att bli klar så fort som möjligt ha det bra!

Sara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0