7 Maj

Undra vad som egentligen händer, att man bara tappar lusten helt för att sitta vid datan eller ens röra den, jag har knappt inte suttit vid datan någonting sen jag bloggade sist, kanske är de för att ja har allt för mycket att göra, både hemma och i skolan. Kanske är de så att min vardag har förändras sen jag flyttade hemifrån. vem vet, inte jag iallafall...

Mitt liv har varit väldigt ointressant egentligen, jag har tillbringat mina timmar i skolbänken men också hemma i soffan med böckerna i högsta hugg, även har jag tillbringat några timmar i soffan framför one tree hill men sist med inte minst några timmar framför diskbänken.., usch!! 
Jag har även börjat ta tag i mitt körande, så nu går det faktiskt riktigt bra och jag har börjat att köra inne istan, så nu håller jag på att kolla på en bil som jag så småningom ja köpa för att kunna ha tills körkortet kommer i handen., 

Jag har även tillbringat min valborg tillsammans med alla underbara tjejer hemma i lägenheten. riktigt mysigt, :) Sen har jag varit på naturdag i bråbo inte alls kul om jag får säga de själv, leta efter små kryp en hel dag är inte mitt störta intresse.. 

Nu är det Fredag och idag fyller Alexanders pappa år, Grattis till honom, så i morgon blir det nog att åka dit en sväng för att gratta honom.. Så ikväll blir det bara Fredagsmys framför tvn. Ska ju nämligen jobba i morgon och även på Söndag, På Söndagkväll ska jag på Magnus Betner, Riktigt roligt!! 

Jag lovar att förbättra mig med skrivandet, och jag känner att efter onsdag har jag all tid i världen, det ska bli riktigt skönt när detta är över.
Vill bara säga att jag hoppas att Sara Olsson får en underbar vecka med turkarna där nere i värmen och hoppas hon blir brun och fin nu! kommer sakna dig :)

Ha det bra , 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0