10 Maj

Idag är det måndag och jag är jäkligt trött, förmiddagen har bestått av 30min massage riktigt skönt må jag säga och det behövdes verkligen, sedan blev det bara allmänt slapp framför datan där jag fortfarande sitter. Jag orkar inte ta itu med allt jag egentligen borde.. det får vänta tills jag kommer hem.. Igår va min dag toppen, eller nästan. Började med en god frukost och sen titta lite på tv, försökte också påbörja min svenska uppgift som ska vara klar tills i morgon., sedan blev det att jobba en sväng mellan halv 1 till kl 5, då jag fick steka jävla massa hamburgare när det kom ett busslass, menmen... Sedan blev det hem och duscha för att sedan åka till Karolina och Henrik för att äta lite mat och de va riktigt gott, hemgjorda pizzor! Sedan blev det vidare mot Magnus Betner och en toppen kväll, jag hade kramp i smilebanden när jag gick där ifrån. Så nu vill jag beställa biljetter till Johan Glans sommarturne, så vi får se vad som händer..

Idag ska jag hem och träffa mamma och pappa, ska även skriva på mitt svenska arbete!

Ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0