Otroligt skön dag,

Gud vilken härlig dag de har varit idag, allt har gått i sitt eget tempo och jag har faktiskt fått rätt mycket gjort, fast att de känns som ja suttit på rumpan hela dagen. Ja har tvättat lite, tagit hand om disken, torkat av borden, dammsugit hela övervåningen, pluggat. Plockat upp  på mitt rum! Så jag känner mig faktiskt nöjd över dagen.  :)

Imorgon bär det av till Kalmar där jag ska inhandla nya skor och någonting nytt till att ta på mig på Lördag när det vankas födelsedagskalas hos Paulina, men också något nytt nu till våren. För nu känner jag att den äntligen är på väg! Men innan jag ska till Kalmar i morgon så ska jag gå till Maggans för att prata lite. Han ringde nämligen idag och undrade om jag var intresserad av jobbet. Självklart va ja de, bättre att stå och steka hamburgare än att inte ha något jobb alls! Så hoppas hoppas.. 

Ikväll blir en lugn kväll, plugga lite och sen övningsköra till Figeholm där ja och mamma ska lägga oss i solariumet, väldigt skönt ska de bli! 

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0