8 Mars

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men jag har heller inte haft ro att sitta ner eller över huvudtaget vara hemma. Jag har varit hemma och sovit denna helg det är nog de ända jag har gjort. Sedan har jag åkt alex fula bil in till staden där vi umgåts med Therese och Stoffe hela helgen. Det började med i fredags då jag och alex fixade oss och sedan åkte vi in till stan där det blev fredagsmys och pizza. :)
Sen på  Lördagen så blev det att åka in till stan en sväng där alex köpte en ny mobiltelefon och jag lämnade in Idas trasiga. Sedan bar det av på kalas till mormor och morfar där det blev godmat och prat. Sen bar det av in till stan igen där vi åkte till Tessa och Stoffe där vi fixade alex mobil och bara tittade på tv.
Igår var det Söndag och jag var beredd på en riktig slappadag, men slapp och slapp vet jag inte om jag kan säga, Först bedminton kl 9.00 på morgonen och sedan hem en sväng för att lägga sig framför tvn. Sedan dusch och vidare in mot stan där vi umgicks med Tessa och Stoffe, Vi köpte kinamat för att sen ta med de hem till Fårbo. Riktigt gott!!
Sen blev det att åka tillbaka till stan för Alex och Stoffe skulle åka och tatuera sig, jag och tessa hade myskväll med kladdkaka och frukt, MUMS!!

Nu sitter jag här en Måndag eftermiddag och känner hur min trötthet tränger ner i ögonlocken. Men först måste jag hinna med och skriva lite frågor till texten som jag har prov på på Torsdag. Idag har jag även övningskört till Figeholm och tillbaka, Det gick riktigt bra fast att jag var hur nervös som helst för att växla ner men Prima Ballerina!

Nu ska jag ta att fika lite med mamma och mormor och morfar för att sedan slänga huvudet i böckerna och fortsätta med pluggandet. För här blir jag inte smartare av att sitta! Ni får ha det så bra!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0