5 Mars

Idag är ingen vanlig dag för idag är det mormors födelsedag :) Vill börja med att gratta henne men också slänga en kram till min kära gudmor som också fyller år idag , (:

Idag är heller ingen vanlig dag för idag är jag ledig, och det är så himla skönt men jag känner verkligen hur slö jag är i hela kroppen och vill bara sova hela tiden. Jag tänkte att jag verkligen skulle få sova ut idag, men icke.. Vaknade i morse av älsklingens alarmsignal på telefonen och kunde inte somna om. Så det blev att vara vaken och fixa sig för att följa med pappa en sväng till sjukgymnasten och sen följa med lillabror till sjukhuset. Så nu på förmiddagen har jag hunnit med de plus att packa en till kartong med saker som ska med när flyttlasset går. Sen har jag hunnit att städa lite, äta lite och ligga lite i sängen såklart :)

Ikväll blir det nog en väldigt lugn kväll, Alexander och jag pratade om att äta lite pizza kanske, vi får väl se vad som händer. Så ikväll blir nog en allmän myskväll men det behövs verkligen ibland. En rå om varandra kväll!!

I morgon bär det av på kalas för att fira både mormor och morfar som har fyllt år så lite middag blir det på eftermiddagen och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Söndag blir nog en slapp dag fast om jag får välja själv så skulle jag hellre ta med mig Alexander till ikea där vi skulle kunna inhandla lite till till lägenheten. Men man får ju inte alltid som man vill.

Nej nu ska jag ner och tejpa ihop en yttligare kartong så jag kan packa lite mer saker :)
Ni får ha det så bra!!

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0