27 Mars

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg medan jag håller på att göra mig i ordning, ja är så nervös så att ja har knappt inte sovit någonting inatt. Ja har sprungit upp och ner och inte varit trött. Fast ja känner innerst inne att ja är trött. Men sova får vi väl göra på Söndag kväll efter jobbet för innan dess hinner jag inte.
Igår kväll blev det hemma mys med hela familjen söderman, plus moster och hennes man. Vi åt riktigt god kycklingpaj med vitlöksbröd till och sallad, till efterrätt blev det riktigt god vaniljglass med jordgubbar till. De va en riktig sommarefterrätt, Men jäkligt gott va de iallafall. Vi kollade på Let´s dance och bara mös! Sen blev det en tripp in till staden där vi skulle hämta lillebror!
Inatt har jag knappt inte sovit och nu sitter jag här, nyduschad och hunrig. Ska snart steka mig två ägg så att jag klarar mig ett tag idag, Blir ju inte någon vidare mat idag. Ska jobba från 10.30-20.00 och sen hem till Eric och Nicole för att låna duschen och sen vidare på kalas hos Paulina!!
Efter de blir det att sova hos Nathalie för att sedan jobba på Söndag igen från kl 12.30!

Nu ska jag ta och fixa mig lite, önska mig lycka till så kanske nervositeten försvinner lite!

Ha en fortsatt trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0