24 Mars

Först och främst vill ja gratta Paulina som blir hela 18år idag!! Grattis Till HENNE!!

Sitter nu här efter en väldigt trött morgon, självklart när man får sova så kan man inte. Är i allafall vädligt trött i mitt huvud efter en heldag i kalmar igår. Det blev att inhandla 2 par skor, ett par jenas (som jag inte använt på ja snart ett år) en vardagströja, en fin tröja till lördag, smink, tofflor, hårinpackning. Aja de va lite saker i allafall kommer inte ihåg allt.
Igår va ja också på arbetsintervju, de gick jäkligt bra må ja säga! Ska provjobba lördag och söndag denna helg som kommer! Ska bli riktigt roligt,

Så här har min vecka sett ut och kommer att se ut!

Måndag: Studiedag, ( Städa och plugg)
Tisdag: Studiedag, ( Arbetsintervju och kalmar)
Onsdag: Skolan börjar vid 10.55 , Simma
Torsdag: Skolan slutar vid 12.00. Prov vid 16.00
Fredag: Ledig
Lördag: Jobba, sen fest för Paulina!
Söndag: Jobba

den ser ändå rätt härlig ut min vecka, :D
Nu ska ja ta och fixa lite innan de bär av till skolan! ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0