22 Mars

Kan man bli annat än glad när man vaknar upp och solen lyser rakt in i rummet. Nej de kan man inte, inte om man verkligen längtar till sommaren som jag gör! Det ska bli så skönt när all snö försvinner och man kan gå ut och sätta sig! så underbart..

Idag blir det en väldigt skön men ändå nyttig dag, ska sätta mig och plugga en sväng och sen städa av lite. Men sen tror ja att jag tar på mig skorna och går en långpromenad. 

Igår blev det en slapp dag hemma, de va så otroligt skönt, Först tog jag en lång dusch och satte mig i soffan för att kolla på en film, men Alex och jag blev hungriga så de blev lite lunch, :)
Sen blev det bara massa tvmys och jag gjorde verkligen ingenting mer på hela dagen, så otroligt skönt!

Men nu ska jag ta och sätta fart, så jag hinner med de ja ska idag!
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0