19 Mars

Jag blir vansinnig!! Hur kan allt annat funka på datan förutom att ladda upp bilder på bloggen,!!

Nu sitter jag här och har precis räknat hela kapitlet i matteboken för att jag kanske ska kunna någonting, Vi får se hur de går. Det känns så onödigt att åka in till stan för att skriva ett prov och sen åka hem igen, Bara resan dit och hem tar längre tid än vad själva provet gör. men men kan ju inte vara hemma varje fredag.
Ihelgen vet jag inte vad som händer än, blir troligtvis tacos ikväll och kalmar i morgon men vi får se vad som händer!
Igår va vi inne på jysk och handlade täcken och kuddar och fina kuddar till våran soffa! Nu känns det att de är nära och jag längtar till tusen! Det ska bli så skönt,

Nej nu måste jag ta tag i mig själv och fixa frissen innan jag ska in till stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0