17 Mars

Sorry att jag inte laddat upp några bilder än men det är så att min data håller troligtvis på att gå sönder eller så är det mitt internet för den är så himlans seg ute på internet så det tar år innan jag lyckas ladda upp en bild, men ta det bara lugnt bilderna kommer, och snart ligger dom på facebook ska bara få tiden  att räcka till att sätta mig där..

Denna vecka har gått rätt snabbt det är redan torsdag i morgon och sen är det en ny helg, nu är de inte länge kvar tills jag blir stadsbo och får mitt eget lilla kryp in. Som jag så klart ska dela med min pojkvän. Idag har jag inte gjort alldeles för mycket, fick god mat idag när jag kom hem från skolan, det blev snitzel. Mycket gott, sen har ja suttit framför datan och kollat lite och sen pluggat. Har försökt att göra klart min uppgift som jag måste göra klart innan Onsdag nästa vecka.

Resten av denna vecka kommer bestå av skolan , i morgon är det en väldigt skön dag. En hel förmiddag med förflyttningskunskap och sedan en lektion där de ska ätas tårta och spela bingo!

Har redan fått lite planer inför i helgen, Fredagen blir först att äta på cecil med Sara, sen blir det att åka till Angelica och äta lite tacoos för att fira Martin som fyllt 30. Sen på Lördagen blir den en sväng till kalmar där de ska köpas en sängram och kanske nya stolar. Vi får se vad vi får med oss hem..

Nu har jag berättat kort om hur början på min vecka har varit och hur den kommer att fortsätta!
Har även sökt ett x antal sommarjobb denna vecka, hoppas jag får svar från någon..

Nu blir det att krypa ner i sängen och hålla om kudden och alex får hålla om mig.  GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0