12 Mars

Denna vecka har gått så fort och jag har inte hunnit uppdatera knappt.  Jag har suttit med huvudet i läxböckerna varje dag men ändå blir jag inte klokare.
Jag har heller inte hunnit med och göra något speciellt förutom att övningsköra tre gånger denna vecka och hopppas detta håller i sig nu så att jag någongång i mitt liv kan få ett körkort.

Idag har jag inte gjort att för mycket utom att ligga kvar väldigt länge i sängen, sen övningsköra till mormor och morfar där jag och mamma tog en snabbfika innan vi åkte till affären för att handla och sen hem och äta lunch. Så nu ligger jag här i sängen med världens huvudvärk som jag vaknade me i morse och de går inte över.. Ikväll blir att åka en sväng till p-vik där det blir fredagsmys och sen en sväng förbi våra vänner tessa och stoffe!

IMORGON HAR VI TJEJMYS!!!

Ha det bra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0