1 Mars

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det 1 Mars och prick en månad kvar tills vi får lägenheten!
Det ska bli så skönt att komma hemifrån och ha sitt eget. Det är också bara 8 månader och 6 dagar kvar
tils jag fyller 18 år, haha ska jag redan börja räkna ner.

Helgen har spenderats mer eller mindre med Sara, Fredagsmys i kalmar med Ida och Sara , blev bara att köpa ett par leggings, en plånbok och en mascara. .. :)
På kvällen blev det bara en mysig hemma kväll där jag tog det väldigt lugnt.

Jag började min Lördag morgon med att ställa mig och baka Saras födelsedagstårta och hoppa in i duschen, för att vara klar tills vi skulle till älsklingens pappa där vi bara tog det lugnt. Sedan skjutsade mig Alex till Sara där vi fixade oss och började med vårat Roliga KALAS!! Eller Saras Kalas :D
En riktigt trevlig kväll , mycket skratt !!

Söndags morgonen var inte alls lika trevlig som Lördagen, Uscha! Natten fick mig att må väldigt dåligt och inte många timmars sömn, Men men Får allt ta och skylla mig själv. Först gick jag till gympahallen där jag spelade lite bandminton och bara stod för jag var väldigt trött, sedan hoppade jag in i duschen så att jag fick vakna till lite. Sen blev det att fixa sig för en vidare tripp till kalmar igen där jag spenderade hela dagen. Själv fick jag inget inhandlat förutom ett par solglasögon. Men alex kostade på sig lite saker och de var nödvändiga saker :)

Idag va de väldigt jobbigt att resa sig upp ur sängen för att bege mig till skolan, i skolan blev det lite prat och eventuellt planering för en nästa tjejkväll hos Paulina! :) Snart blir det att åka till älsklingen för att gå och sova lite tidigare idag så att jag kan återställa mig till Veckan för jag orkar verkligen inte vara så här trött. !

Nu har ni fått en rätt kort men ändå lång sammanfattning av min helg som varit.

Ni får ha de så bra,

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0