1Juni

Det är inte så konstigt att jag inte uppdaterar varje dag, för jag tar mig inte tid varje dag och sätter mig framför datan. Det är en väldigt liten del av mitt liv, så datan är någonting jag sätter mig vid när jag känner att jag har tid över som jag då inte har allt för ofta. Och denna helg har varit full av saker fast jag har egentligen inte gjort någonting.

Ifredags hade jag sexpary det var riktigt roligt och alla fick sig nog ett gott skratt, slog även i huvudet som jag får lida av fortfaranda.
I lördags spelade jag golf en sväng sedan va de middag hos mormor och morfar riktigt mysigt. Efter det blev det att sova tidigt för jag hade så ont i mitt huvud,
I söndags så spelade jag ännu lite golf och klarade alla testen! Så nu har jag greencard och kommer tillbringa min sommar på golfbanan, Efter det blev det att sitta ute och grilla och även fira morsdag med min älskade mamma. Av oss barn fick hon en weekend i Kalmar med Bio, god mat och en tatuering som hon vill göra! Bara för att vi älskar våran mamma MEST!

Igår va de Måndag och jag tillbringade min dag i sängen, ja hade så ont i mitt huvud att jag knappt inte kunde stå upp på hela dagen, så det fick bli mitt efterlängtade One tree hill som dämpade min smärta.

Idag är det Tisdag och jag har tillbringat nästintill hela min dag i sängen idag också, åkte med mormor till stan vid kvart i 12 för att uträtta lite ärenden, sedan fikade vi och begav oss sedan till sjukhuset där jag fick tabletter och reda på att jah har fått en svullnad i mitt huvud efter smällen i fredags. Efter de blev det hem och sova framför tvn, sedan fick jag reda på att min fina vän Paulina har fått körkort ett STORT GRATTIS TILL DIG VÄNNEN!! Så det blev att åka med henne in till stan för att sedan åka med alex hem igen till Fårbo, och nu har jag legat i sängen och sovit i gen, jag är helt slut i kroppen och jag känner att jag inte alls hänger med. Så vi får se om jag orkar gå till skolan i morgon eller inte, det är något som återstår och ser.

Nu ska jag bara vänta tills min kära mor och far kommer hem sen ska jag krypa ner i sängen igen.

Ha det bra

Sara  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0