7 Juli

Nu är jag hemkommen från en natt på öland, det har varit riktigt skönt och riktigt trevligt. Vi har ätit god mat, badat ,solat , spelat kort, inhandlat lite saker. De va så skönt att bara komma iväg och ta det lugnt och spendera lite tid med min älskade mor och lillasyster.

Jag har äntligen inhanlat mig en ny puma munktröja och en större väska som jag kan ha om jag ska åka iväg, har även köpt en ny nessesär och lite schampoo och tvål till oss båda. Sen har jag köpt ett par turkosa kalsonger åt Alexander dem va riktigt häftiga. hah
Jag skulle kunna handla hur mycket som helst och ja skulle även kunna bo på camping hur länge som helst jag älskar att bo i husvagn och jag tycker det är riktigt avslappnande.

Nu sitter jag hemma i lägenheten efter att kört från Kalmar idag och igår när vi åkte dit så körde jah hela vägen från fårbo.
Ska också säga att jag har varit ochkollat på en lägenhet, men den va sådär så ska kolla på en ny nästa vecka.

Nu ska jag ta mig en dusch efter allt bad idag och förbereda mig inför morgondagen,då ja inte riktigt vet vad jag ska göraän, jag börjar jobba vid kl 16.00 i allafall. Så om någon har lust att hitta på något såär det bara atthöra av sig.

Ha det bra

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0