5 Juli

Idag är det början på en ny vecka, och denna vecka kommer bestå av en tripp till öland och jobb, helgen kommer bestå av fest och annat skoj. Det känns som att denna sommar kommer att gå jättefort eller är det bara jag som känner så. Jag tyckte inte alls att de va länge sen jag gick på sommarlov men de va 2 veckor sen.


idag ska jag jobba mellan 11-14 sen ska ja hem, fixa lite och packa lite för i morgon åker jag och min kära mor och syster på en liten tripp till öland där vi ska tillbringa natten. Ska bli riktigt roligt och göra de vi tjejer vill göra.



Jag saknar alla mina vänner oerhört, de känns som jag är så långt ifrån er att jag inte riktigt når fram. Vill bara säga att jag är här och att fast att vi inte ses så tycker jag fortfarande lika mycket om er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0