1Juli

Jag ligger här på soffan och öm  i hela kroppen, jag låg ute vid gunnarsö igår och tyckte inte solen tog så bra som den gjorde. Men men man får skylla sig själv.

Idag blir det att åka till mönsterås med mor och far, pappa ska tatuera sig och vi ska även kolla på golv och lite. Hoppas att jag får köra både dit och hem, men de lär vi märka och se.

Min vecka har jag tillbringat ute på gunnarsö med Fanny och hemma ifårbo. Har även spenderat några timmar i gatuköket och på golfbanan. På Lördag börjar allvaret då startar mitt schema för juli månad och det ska bli skönt ändå. Nästa vecka tror jag att jag drar över till öland över en natt, fårhoppas att det blir så de skulle vara riktigt skönt,


vill även passa på och gratta Linus och Lina som har blivit föräldrar till en underbar flicka, hon är så söt och dom har verkligen lyckas!

Nej nu ska ja ta och fixa mig innan mamma och pappa står utanför, ha det bra i värmen!

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0