14 Juli

Denna värme är olidlig, nu tycker jag faktiskt att det kan vara lite svalare eller att jag kan få vara ledig och njuta av värmen, Min helg har spenderats i solen och även bland myggen i krokstorp. 
Det var riktigt roligt i lördags, dagen började med att Alexander skulle lägga tak så jag spenderade tiden i poolen och i solen. På kvällen blev det fest i Krokstorp och jag ska säga att det var riktigt roligt, träffade massa härliga människor och såklart blev det också dans. På natten när vi kom hem med taxi blev det nattbad i kära mosters pool, riktigt skönt och svalkande. Söndagen spenderade min kära familj och jag timmarna ute vid havet, åt god mat och bara tog de lugnt. Måndagen blev det en tur till Öland på förmiddagen för att hämta min kära syster samt en sväng in på IKEA och BAUHOUSE, där jag inhandlade mig lite blommar, en matta, en ny diskborste, två nya skålar, en bra ha back och så blev det också den efterlängtade fläckten till lägenheten för jag har allvarligt talat inte sovit många timmar under helgen. Efter det fina kalmar och ölands besöket blev det hem och börja jobba, tisdagen som var igår blev det ännu mer jobb hela dagen, sen kom mamma och hämtade mig eller jag körde hem till fårbo, sen åkte jag och mamma och hämtade pizza, så igår blev det mys kväll med min kära familj med pizza och kortspel. Nu sitter jag här yrvaken av ett fint SMS från Sara Olsson som har en tendens till att lyckas väcka mig, men jag tycker alltid om att få SMS av henne, SAKNAR alla tjejer enormt mycket, har inte träffat någon knappt sen skolavslutningen, så om ni saknar mig och vi ska hinna ses lite så kan ni ju alltid komma förbi och kika in på maggans, jobbar idag mellan 11-14 eller i morgon för då tillbringar jag hela min dag där. Även på Lördag och Söndag. 

På Fredag är jag äntligen ledig och då ska jag försöka få med min älskade mamma till kristdala marknad, men vi får se hur det går. Åker kanske till Gotland på Måndag eller tisdag, vi får se vad som händer, Hur mycket alex behöver jobba och när han äntligen kan få semester.

Hur som helst så ska jag eller vi flytta, vart vet jag inte riktigt än, men de kommer hända snart.. haha så långt vet jag, vi står och väljer mellan två ställen. 

Nu ska jag äta lite frukost innan jag ska köra in till stan för att det vankas jobb i ynka tre timmar, efter blir det hem och lägga mig och läsa körkortsteori, har faktiskt varit så duktig att jag snart läst halva boken!! :D 

Ni får ha det så bra, och hör gärna av eer för jag vet att jag själv är riktigt kass på att göra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0