8 Januari

Tiden går verkligen så fort när man har roligt, jag tyckte inte alls det var länge sen jag
började gymnasiet, men nu sitter jag här och kollar tillbaka 1 och ett halvt år. Det är ändå väldigt länge.
Jag har så mycket funderingar och tankar om vad jag ska göra efter, ibland känns det konstigt att
fundera på de nu, men det är väl dax för snart står man där.
Mitt huvud snurrar just nu i högvarv, jag tänker hela dagarna framåt.
Vad ska hända när ja flyttar, när ja ska sluta skolan, vart ja ska jobba i sommar, när ska ja ta körkort...
Alla funderingar snurrar runt, runt, runt. Jag kan inte somna på kvällarna och när ja väl somnat så drömmer jag om de.
Nog om de, ikväll blir det att spendera min kväll i påskallavik. Mycket trevligt!
Det blir mat, prat och tvmys :)
Imorgon så ska jag och älsklingen vara barnvakt och bustrollet Theo som inte är den lungnaste. Men det ska nog gå bra.
Får väl ta ut han och svalka han i snön om det blir för mycket. men det tror ja inte.

Nu ska jag fixa det sista inför bussturen till påskallavik.

Ni får ha det så bra ,vi hörs!

Puss puss

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0